Strony

piątek, 25 marca 2016

WITAJCIE!


Od rana chodziła mi po głowie pewna myśl „blog, blog, blog”. Myślałam, że za chwilę przejdzie… ale nie przechodziło. Wieczorną porą postanowiłam uspokoić mój umysł i stworzyć tego bloga, moje małe ale własne miejsce w sieci. Nigdy nie planowałam go mieć, bo po co, przecież można działać na instagramie, facebooku, snapchacie itd. Po co mieć tego więcej ? A jednak, blog to coś całkiem innego od reszty social mediów. Po założeniu go powstało pytanie „ O czym będę pisać ?” Do końca nie wiem. Może będzie to fotografia , uroda, moda, odrobina diy, trochę moich przemyśleń i wskazówek, jeszcze nie jestem w stanie stwierdzić. Mam nadzieję, że będzie ciekawie.
Myślę, że to nie będzie mój kolejny głupi pomysł, do którego stracę zapał po kilku dniach, ale coś na znacznie dłużej.
Jeśli macie jakieś pytania , chcecie się wygadać, doradzić, coś zaproponować to piszcie ! Chętnie wszystko przeczytam i odpowiem.
Poniżej wstawiam jeszcze linki do portali w , których możecie mnie znaleźć .
Oficialnie otwieram bloga !


FACEBOOK                      INSTAGRAM                    SNAPCHAT: avnies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz